Helg!

Igår var det schlagerkväll igen... faktiskt rätt bra låtar igår. Linda Bengtzing och Charlotte Perelli som vann och gick vidare var ju faktiskt bra låtar.
Tror Charlotte eller Sanna Nielsen tar hem alltihopa. Tänkte ta mig ett glas vin igår... men de glömde jag bort.
La mig ganska tidigt, tror jag somnade kring 22.
Vaknade 7.30 imorse... aspigg.
Typiskt då man är ledig... tvingade mig själv att somna om igen. Sov till typ 12... så alltså 14 timmars sömn... var nog behövligt. Känner mig pigg och utvilad idag.
Maria kommer idag också. Eller hon äär redan i stan, åkte bussen från östersund typ 8 imorse...
Men hon hälsar på en gammal vän, sen kommer hon till mig. Ska bli kul ha sällskap en vecka...:D
Ska ta med mig henne och shoppa imorn...
Behöver lite nya kläder... ska till Sundvsall på tis-ons och lägga sommarschemat... kan man få känna sig lite snygg och fräsch kankse...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback