Helgen och studenter!

I torsdags fick jag faktiskt vara ledig, efter mycket om och men och frågat typ den enda som va ledig, så frågade jag Anna, (som egentligen hade slutat) och hon ville jättegärna jobba. Så yes, jag fick följa med Benny och fira hans systers student! Skit najs, och vädret var ju kanon!!
Mycket god mat blev det också... och man kan ju inte sluta äta.
Stod på parken i ca 1 h. På den lilla timmen brände jag sönder mina axlar.... första dagen ja vart ute i solen i sommar... och oops...solen är visst livsfarlig i år.

Fredag var det klassfest, med gymnasieklassen. Exakt 5 år sedan vi tog studenten på dagen.
Fy vad tiden har gått fort. tyvärr blev vi bara 9 som kom... av 24. Tråkigt! Men trevligt hade vi iaf! Spelade kubb, åt god mat, och en massa efterätt och jag och johanna drak lite vin. Vi var dem enda som hade alkoholhalti dryck med oss... Ja vi hade en ganska lugn klass.

Idag lördag, Lägg dock märke till attjag skriver på söndag...klockan är nu 05.42 och jg har inte lagt mig ännu. Nä jag har jobbat natt. Fy gale mig!
Sålde på rikgtigt bra faktiskt! Men iaf...nog jobbpratat! Innan jag började jobba så har vi varit i Bjästa och grattat Melvin som fyller 2 år! Jätteroligt! Tänk om man själv fick så mycket presenter när man fyllde år, och så roliga presenter. Dock var det vi vuxna som var mer intresserad av att se vad han fick än cad han var. Melvin ville bara slita av pappret.
Innan vi drog ut till bjästa var vi på EM möbler och prvade en ny säng. Vi är ute efter en dubbelsäng! det första vi såg var j typ 100 HÄSTENS sängar... jag fick bara lov att provligga i dem. Guu va sköönt! Men kostar därav också... vet tyärr inte hur mycket. eller kanske var lika bra det! Iaf så gick vi över och provade tempursängar istället. Underbara! Fick provliga i en tempur space cabin. Ett rum där man fick lyssna på ett avslappnat band, där dem även informerade vikten av en bra säng och som passar kroppen. Jag blev förälskad!
Så vi blev rätt sugen på en sådan, och frågade lite om priser och kvailte å sånt.
Den sängen vi fastnade mest för skulle vi få för 60 000Kr inkl sängram.
Oj oj oj... det blir nog inte den. Visst när man köper en säng ska man inte köpa den billigaste, man ska ju ha en man sover gott och skönt i också.... men vete sjutton om jag skulle sova gott på 60 000 :-

Nä, nu måste jag lägga mig, Benny snarkar nog så det hörs till huvudstaden... blir till att vända på honom till mage.
Lägger in bilder imorn!


puss på er ute i rymden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback