Yesterday

Ja, igår var sista dagen man stekte en burgare i Övik. Nu är det bara en vecka kvar av donken livet!
Kändes inte så konstigt som ja trodde det skulle kännas, som Carro sa...det kommer kännas konstigt då man går förbi oc lokalen är alldlees tom.
Efter jobbet igår var vi ut och käkade några stycken, mycket trevligt. Vi var på den indiska restaurangen Mumbai town, hur gott som helst. Jag åt vitlöksmarinerad kyckling. Efter det så skildes vi åt, några var under 18, som dem drog iväg till någon fest, sedan gick Jag V & K iväg till Framnäsbaren och tog en shot och nån cider. Mycket trevligt det också...
Kl 01 pallrade vi iväg, med skavsår på foten fick jag gå barfota,  upp mot donken... medans vi väntade på skjuts...
Hem och sova!
Var riktigt skönt!!

I eftermiddag ska jag sätta mig och köra till östersund! Jobba 2 dagar sedan hem, jobba 3 dagar.
Och på fredag är det en månads semester! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback