Längtar hem!

Sitter här, alldeles ensammen, i en alldeles tom lägenhet i Östersund, och är lite smågrinig, och jättebsviken.
Igår kväll åkte jag upp till Östersund, för att under måndag och tisdag jobba, så att Aida & jessica kan få vara ledig och inte jobba allt för många dagar i streck, och själv jobbar man 10 dagar i streck typ... men det är ok.
Till saken.
När jag åker till Östersund, så tänker jag inte sova på kvällarna, bara för att jag börjar tidigt, som många verkar tro. När jag är här vill jag ju umgås, hela natten. njae... kanske inte hela natten men...
Nä...igår satt jag också ensammen. Det jag menar är... man kan väl försöka iaf... Finns några som inte ens försöker träffa mig. Jag blir smått irriterad!!

Nu har jag fått klaga och gnälla av mig lite. Var iaf och såg Sex and the city med Lina, Erik och Johanna. Hur bra var inte den filmen. I love it!! Tyckte ni om serien det minsta, så måste ni bara se filmen! Tror jag vill se den igen... :P

Nu ska jag ta en dusch, sedan se en film!!
Imorn åker jag hem, till vår egen säng. Ska bli så skönt! Ses nästa gång i östersund kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback