Östersund here I Come

Imorgon när jag kommer hem från jobbet, är det inte länge kvar alltså...!
Då ska jag packa min stora Mcd väska, för att tidigt bege mig till jämtlands huvudstad, Östersund. Jag måste säga att jag längtar något så "ininorden" alltså... det har jag gjort ända sedan dagen jag lämnade Östersund. wow, det ska bli så roligt.
ONsdag e.m åker jag och några andra restaurangchefer och assistenter till vemdalen för lite skidåkning 2-3 dagar, men på fredag är jag tillbaka i Östersund för att kramas en massa och umgås.

Mer om min resa till Jämtland, Östersund och skidskytte vm kommer om en vecka. Jag ska dock inte se skidskytte vm... men den håller faktiskt till i samma stad, kanske träffar jag magda på krogen eller någon annan duktig skytt, eller kankse inte....

Kommentarer
Postat av: NX

magda har ju slutat med skidskytte...eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback