<3

Alla hjärtans dag... jag är ju en riktigt romantiker av mig, egentigen. I år hade jag inte så mycket tid till att vara romantiskt, typiskt då man har en att vara romantisk med.
För mycket jobb, ledde till att jag inte hunnit eller orkat leta efter en perfekt present. Istället blev det blommor från Ica Maxi.
Jag däremot, förväntar mig alltid att få någonting gulligt och romantiskt... men icke. Han hade inte köpt någonting... När en kille också säger att dem brukar kunna vara påhittiga vid spdana speciella tillfällen, då förväntar sig ju en tjej så mycket mer... ajja!
Vi var iaf och åt tillsammans på La Rochelle, med Petra & Berra. Sedan var vi och bowlade. Mycket trevligt!
Jag förlorade stort, som vanligt... fan också.
Jag brukar vara bra, varje gång i sthlm vinner jag. Måste vara banan i Övik det är fel på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback