Tvättardag

Jag är egentligen jättetrött nu, och less. Imorse då väckarklockan ringde ett antal gånger så ville jag faktiskt inte alls kliva upp. Men efter några snooze så tvingade jag mig själv upp och tog mig till skolan, gåendes.
Ja, klockan tickade, vi satt där några få i klassrummet och klockan blev 20över...(vi börjar 8.10)
Då börjar vi undra vars alla andra är, vi var 8pers av 20 där och inte ens läraren hade kommit. Ja, närmare halv dök en av lärarna upp, då var det massa strul, dem ahde tänkt byta tider men det blev inte så och en annan missuppfatatde... sådär satt vi till kl 9.00 utan lärare och blev tillbedda att läsa i en av böckerna, som ingen ahde med sig. Ja, man orkar faktiskt inte släpa böckerna fram och tillbaka då vi aldrig använder dem.
JA, till slut blev det nån slags lektion, vi tittade på Vingar av glas, och sen fick vi information om vad landstinget är. Vet dock inte fortfarande speciellt mkt om det... suck!
Less, arg och irriterad,,, våra lärare är ju mer yr än vad vi är.

Egentligen vill jag bara sova nu, ta en powernap...men jag valde att tvätta lite istället. Sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback