Liten eller stor

Örnsköldvik är en rätt liten stad i sverige med 28 000 invånare. I övik så känner man rätt många, men inte alla,men man kan nog säga att amn nästan vet vem alla är... Jag trivs i Övik, det är en mysig stad som håller på utvecklas och oftast är dem flesta trevliga (om man jämför med i östersund, surjämtar) En ganska "känd" person i stan är död, och jag bara ryser då jag hör folk prata om det, ännu värre då det börjar gå en massa rykten om hur den här personen dog... Det är en sådan liten stad, och vilket som kan det inte vara kul för släkt och vänner att höra dessa rykten som florerar runt i vår lilla stad. Vilket som tänker jag på hans familj och vänner som måste ha det jobbigt. Enda nackdelen i den här staden... ibland är den för liten!

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Jag antar att det är Jimmy du menar. Nyheten har kommit ända till värmland. Så himla tråkigt. Jag kände ju honom inte direkt, men vi pratade ju alltid när vi träffades och hejade och så på stan. Mest efterssom jag var så mycket på plattan du vet. Han var en bra person.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback