Dolt nummer

Idag på fikarasten i skolan ringde telefonen, igen. Dolt nummer visades det...
Jag är allergisk mot dolda nummer, för jag vill inte svara, dels så kan det vara dryga telefon försäljare å sådana saker...
Ringde nämligen igår också med dolt nummer, och då svarade jag inte.
Jag brukar tänka är det viktigt eller vill dem mig något så pratar man in ett meddelande, eller hur??
Idag så tvingade
Frida mig att svara, så jag svarade ändå... Tur det!
För det var hemtjänsten som undrade om jag kunde jobba ikväll, och det ville jag såklart!
Så 16,30-22 tjänar jag lite extra kosing!
Undra om det var dem igår också, skit också... för hon som va sjuk ikväll, jobbade igår också, så hon kanske va sjuk då med...
Så i fortsättningen kanske jag måste svara då det är dolt nummer...


Kommentarer
Postat av: Maria

Är det nån försäljare kan du med gott samvete lägga på luren i örat på dem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback