12 år och stilikon?

Madonnas dotter Lourdes och Tom Cruise och Katie holmes dotter Suri 2 år är Hollywoods senaste stilikoner.
Vart är världen på väg egentligen??
Dels så tycker jag inte att Lourdes var så himla snygg, och jag skulle nog inte tillåta min 12 åriga dotter gå klädd sådär, medans Suri 2 år... hon är ju hur gullig som helst, men vilken 2 åring är inte det? Enda skillnaden är att hon har hundratals skor, och designade söta klänningar.
Bara för att man råkar vara dotter till Hollywoods största kändispar så blir man en stilikon??
Ser egentligen ingen skillnad på henne och på vilken vanlig 2 åring som helst.
Den dagen jag skaffar barn, ska jag klä dem i enkla fina kläder, inga dyra märkeskläder, min son kommer inte få några dyra nike skor när han inte ens kan gå på fötterna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback