080808

Igår var vi på bröllop. Bennys kusin Christer och hans Linda gifte sig.
Först var bara Benny bjuden, eftersom det inte fick plats fler i lokalen, men i Torsdags ringde dem och hade fått en avbokning så då fråga dem om jag ville följa, och självklart!
Jag fick panik, mitt hr såg hemskt ut, så det blev till frissan på engång, och kläder??
 vad har man på sig på ett bröllop??
Hittade iaf en jättefin blommig kläning på amica.

Bröllopet var jättefint, vigseln och festen efteråt. Blev västerbottensbuffe till middag, 3 rätters. Hur gott som helst.
å bröllopstårtan... MMMMMMMmmmmmums!

På vägen hem fick vi soppatorsk i Ava också..skitkul! Alla sov i bilen utom jag..(jag körde) fick panik. äckte Benny... då hade han en 5liters dunk i bilen, så det var bara köra in på närmsta mack sen å tanka. Kl var 03.00 på natten... Kul..not!


Här kommer en bild på mig, med min nya frisyr, och en bild på min jävligt snygga sambo.




Nä...det blev ingen bild på Benny, för enda korten på honom från igår, kom bara halva han med.... vete fan vem som va fotograf :P

Kommentarer
Postat av: sunniva

svar: ja det blir lätt så när det enda man har är sparrissoppa, pulvermos och (gammal) färskpotatis.. som i och för sig inte va så färsk längre :) men idag har jag handlat. finally.



OJ vilken skillnad det blev på ditt hår :) fint.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback