Lördagmorgon

Väckarklockan ringde för 40 min sedan. Är mycket trött!
Hur ska jag orka... är månadsarbete idag.
Så för att man ska hinna inventera allting innan vi öppnar så måste man vara där i tid.
Allting inventeras, salt, peppar, sugrör, servetter, ketchup, sallad, kött osv.
Sedan ska man slutföra månaden. Göra löner osv.
+ att jag kör skift idag också.
Har iaf bil i helgen, får låna Jessicas bil, hon ska ta tåget till SUndsvall idag, så då får jag låna bilen.
Slipper ja cykla i kylan. Jobbar dubbla pass idag med... 6,30-16 +00-03
Imorn ska ja åka storhandla!


Kommentarer
Postat av: Elin

dubbla pass här också. 7,30-18 och så 00-03,30. nästan 14 timmar på ett dygn. det är underbart att jobba på donken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback