Taxijä*el

Vi var ut igår. Först var jag och fika med Frida på UH. mycket trevligt, alltid kul snacka lite skit med  henne.
Sen åkte jag till bennys kompis, där dem satt och festade. Vi hade bestämt att det skulle bli harrys ikväll. vi ringer och beställer en Taxi, till kl 22.30, så att vi skulle hinna in medans det var gratis inträde och halva priset i baren för tjejerna. Kvart i hade inte taxin kommit, vi ringde och frågade, dem sa att den skulle bli försenad, så kl var nog nästan halv tolv då vi kom in på harrys. Ajja... de var väl egentligen inte hela världen...
MEN....
När jag och benny var lagomt fulla och ville hem sådär strax efter 01.00 så ringer vi taxi, och dem säger att den kommer alldeles strax.... vi väntar och väntar och väntar. Kom några taxibilar medans, men det var inte våra. Så vi givk och fråga en taxi kille, som benny tydligen hade gått i samma klass med, han hade kört förbi oss 2 gånger redan, han ringde och kollade vars våran taxi var... Vi blev då lovade nästa lediga bil. Ja... tänkte vi. Efter 45 min är jag ganska less, då ringer jag Taxin igen och beställer en ny taxi, i mitt namn, (var benny som hade ringt första gången) ja det skulle komma en taxi, men om en timme först. EN HEL JÄVLA TIMME FÖR ATT KOMMA HEM FRÅN KROGEN!! då blev jag arg, jag frågade att det var ju så konstigt, för min pojkvän hade ringt för 45 min sedan, och då sa ni att den skulle komma på engång, så kommer min taxi komma om 2 timmar då? Hon neakde allting å sa att dem haft väntetid på minst en timme hela kvällen... Konstigt. Vafan...ska man verkligen behöva vänta i en timme för att komma hem...?
Vi sket totalt i taxin, och liftade med en invandrare... han fick 100 spänn, billigare och snabbare. Tack till han som ville köra oss.

Jag ska öppna ett nytt taxibolag i Örnsköldsvik, och tjäna storkovan.


Kommentarer
Postat av: sunniva

:O en timma.. i stan står dom fan på rad och väntar på att ens FÅ köra något typ :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback