promenad

Ida har jag å Lina varit ute å gått, vi gick ner mot badhusparken, jag fick lov att stanna å kolla in änderna och kanadagässen. Vi tyckte att det måste vara hemskt kallt för dem där i storsjön, dem borde frysa.
Sedan gick vi bortåt, och förbi storkyrkan, och sedan svängde vi in på fristilen, nu har jag äntligen sagt upp mitt medlemskap där. Vill egentligen träna, men jag tar mig aldrig tid eller ork, och dem pengarna kan jag har mer nytta av. Så Januari ut får jag träna.
Kom hem, käkat lite... precis då jag käkat klart ringer Aida, och vill käka..typiskt. Men jag ska dit ändå, kanske får i mig lite mer mat, eller en efterrätt och kanske lite godis.
Bra kombination, sluta träna/äta godis.... eller inte. Ajja... godis kan man inte avstå ifrån.



image56
Bild på änderna och kanadagässen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback