I´m back

Nu är jag "äntligen" tillbaka på jobbet. Känns tråkigt att många tycker det är skönt att jag är tillbaka "äntligen kan det börja hända saker" "nu blir det ordning igen"
Jag är inte ens RC och ändå låter det som om hela restaurangen faller ihop för att man är borta.
Nu vet jag att många ändå överdriver lite..men ändå är det lite sanning i det hela också.
Oftast tycker jag mitt jobb är roligt, jätteroligt. Men jag är dö less just nu, har en sådan period... jag vet dock vad detta beror på...men vet inte vad jag ska göra åt saken...?!?! Vem ska jag prata med??





Förrsten, jag lade lite jordgubbssylt på pastan idag, mycket gott!! :P

Kommentarer
Postat av: sunniva

HAHA, jordgubbssylt på pasta? hur kommer man ens på idén? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback