Vin på Mcdonalds?

Ikväll kom en äldre man in, jag såg nästan på engång att det var en alkis. Man ser sättet dem går på, lunkar in i restaurangen, men vet inte riktigt vars dem hamnat.
Fast han luktade faktiskt inte sprit, inte för att jag luktade men det brukar ju kännas på flera mils avstånd.
Iaf, så frågade han vad vi hade för slags mat. Jag svarade att vi bara har hamburgare, han såg ut som en korv gubbe nämligen. Sen la jag till att vi har kyckling också.
Då ville han ha en kyckling rätt, och en flaska vin. Jag trodde han skämtade... sa till honom att vi inte serverar vin.
HAn blev helt chockad, seriöst!! Har ni inte vin, nä då får jag leta vidare å så vinka han å gick.
Jag trodde jag skulle dö av skratt!

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Tänk att man faktiskt ser på de som är korvgubbar att de är korvgubbar. Lite äldre karlar sådär som knappt vet vad en hamburgare är. Och vi som jobbar på Donken är så jävla arbetsskadade och tror att varenda jävel vet vad en Big Mac är. Jag tycker att alla som har åtta kranar i sitt läsktorn ska få vin. Vem fan gillar Cola Zero ändå? Inte jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback