Tema

Jag måste komma på ett tema som jag kan blogga om. Det blir liksom inget sammanhang i de jag skriver, och det blir absolut inget vettigt jag skriver. Men vad ska jag blogga om??
Mitt Liv?? Njäe..händer inte speciellt mycket i mitt liv för tillfället...
Sex? Hmm....
Jobb? Världens mest händelselösa jobb...  -Hej och välkommen till Mcd, vad får det lov att vara?
                                                                                 Då blir det 59:- tack!
                                                                                 Smaklig Måltid!
Nä... hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Ajlin

jag tycker absolut att du kan blogga om jobbet, det händer ju skitmycket kul typ varje dag. Knäppa stammisar och sådär. :P Har du hört talas om Konsumbloggen? Det är nån nisse som skriver anonymt om att konstiga människor som handlar i Konsumbutiken där han eller hon jobbar. Skitroligt. Och nu vill ju dessutom få en uppdatering om helgen. ALLA smaskiga detaljer vill vi ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback