Lördag

Per på jobbet hade inflyttningsfest igår, i sin lilla etta på ca25kvm. Blir trångt fort, sån tur var hann jag gå innan de blev så mycket folk där. Jag ville hem och sova, annars blir det så jobbigt att jobba. Då man jobbar 7.45-17.30 en lördag, och man vet att det kan vara mycket, så vill man gärna ha sömn.
Har sovit rätt okej, men är helt slut nu, trots att det varit så pass lugnt hela dagen.
Riktigt lugnt! 2 sjuka dessutom, ringde in en person, men sedan klarade vi oss bra ändå, en av dem var dock bakis, men jag var ganska snäll, så han fick gå hem. Fast så snäll var jag inte, han fick jobba natt istället då :P
För övrigt händer det inte mycket, fotfarande bara norrmän som kommer in och handlar, iaf en större del av gästerna är norrmän. Riktigt jobbigt.
Idag, hade jag faktiskt en familj jag inte alls kunde förstå mig på. Jag förstod inte ett enda ord, och dem verkade inte förstå mig heller, tror inte ens dem ville förstå mig, dem blev som bara... ja vad ska man säga. Jag tål inte dessa norrmän!!

Nu ska jag försöka sova i tid ikväll igen! Så man orkar jobba imorn!
Lång dag imorn med!

Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Det är underbart när personalen kommer bakis till jobbet. Slagna hjältar. Jag för min del har aldrig kommit bakis till jobbet. Inte full heller för den delen, onej, aldrig. Smisk skulle de ha, de som kommer bakis. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback