Ledig

Idag har jag varit ledig.
Jobbar man på Mcdonalds, och har en ledig dag så borde man vilja vara hemma, ta det lugnt, känna sig ledig, och framförallt slippa höra alla ljud, känna lukten och stressen.
Men inte jag, jag har hängt på jobbet typ halva dagen. Gick dit vid 14. Skrev ut lite papper som vi skicka med schemat. Sedan satt jag och surra med Jessica och Per en stund.
Lina kom förbi, så då gick vi å fika. Jättegod Tacosandwich.
Sedan gick jag tillbaka... satt å hängde, prata skit, störde alla... ha ha!
Men jag kände verkligen inte för att gå hem.... så tråkigt hemma. Då måste jag bara städa...
Har dock hunnit städa litegranna.
Imorn är jag också ledig, då ska jag undvika jobbet faktiskt.
SKa tvätta hela dagen. Sen har Per inflyttningsfest!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback