en Tisdag på donken

Idag bestämde vi oss för att spara timmar, vi gav 1 person ledigt, 1 var sjuk... så vi va 2 man färre än vad vi skulle vart! Men de gick kanon ändå..blev lite tajt, men de får de vara ibland.
Jag fick ett tips om att blogga om mitt jobb... så jag kommer att försöka göra det.
Knäppa gäster å så... men blir nog mycket annat också.
Men just för tillfället... är det bara en massa norrmän som kommer och handlar!!
Jag är så less på dem... norrmän kan inte ha bra iq. INte för att låta taskig eller så... men va fan.... är det så svårt å prata engelska om man inte förstår svenska, eller varför inte läsa på menyn vad vi har, istället för att beställa något helt galet.
Ja, och imorgon ska de komma en kille å laga våran tvättmaskin. han har typ åkt från sthlm... verkar ju också vara en nisse...  Han ringde idag igen (hade ringt igår också, men det förneka han) och sa att han kommer 8.00 imorn bitti, men vi är inte där förrän 8.30. Men han ville komma ändå, ifall vi var tidig, så han skulle stå utanför och vänta. Dumt å sova ut en stund extra!
Imorn ska jag sova till 8.00 sen gå ner på jobbet, så jag är där 8.29. annars är jag den personen som ofta kan vara på jobbet en halvtimme innan, skönt vara där ensammen, då det är så tyst å lugnt... men imorn känner jag bara för att sova ut, ingen speciell anledning alls... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback