bLOGGA?!?

Jag blogga? Jo kanske de e dags nu.
En hel helg, ledig! Benny kommer hit, jag tänkte faktiskt ta med honom upp i utkikstornet på frösön. Han har verkligen tjatat om det hela sommaren. Så vi ska ta en promenad upp, jag ska packa med oss en filt och en korg med ost, kex och en flaska vin. Sen som lite grädde på moset, så ska jag förföra honom där, på filten, med mina sexiga underkläder. Han vet inte om de än, han vet inte ens att ja tänkt orka gå dit upp. Sex på allmänna platser är alltid spännande, om jag lyckas.
Varför ska killar vara så förbaskade fega? Dem pratar mycket om sina fantasier, men när det väl kommer till kritan så...
Jag tror i alla fall att det blir en underbar helg!
Nu ska jag bara ta mig ner på stan imorgon bitti och köpa mig en flaska vin, och dem där sexiga underkläderna!!!
Får se om mina fantasier går i uppfyllelse!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ullis dååå.....ska man göra så? hihi ha de så mysigt nui.kram på dejj

2007-08-14 @ 14:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback