Gräsänka

Jag har precis skjutsat iväg Benny, och med det drar jag en djup suck.
Jag gruvar mig för hur det ska gå att sova när det är alldeles tyst i lägenheten, för somna utan honom brukar gå kanon, bara jag vet att han är hemma. Nu kommer han ju inte vara hemma förrän nästa helg.
Han åker till Norge inatt... norra norge. Han ska fiska hela veckan med storfiskarna. Storfiskarna är en fiskeklubb som anordnar sådana resor varje år... Trevligt, och dock skönt att jag slipper följa, vissserligen är det mkt roligare att att fiska i Norge än vad det är i vanliga fall... men den här gången skippar jag det gärna och låter honom hellre fara med dem som verkligen älskar att fiska. Då får han vara ute på havet hur mycket han vill... utan en brud som gnäller.

Shit jag saknar honom redan.

Bild från Norge förra året


Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Tänk vad skönt och snarkfritt. Sov gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback