En bra dag!

Idag har det vart en bra dag. Sovmorgon, sen iväg till skolan en sväng. Hade en förläsning om att vara anställningsbar. Ja det handlade i stort sett att man ska må bra och ha en bra hälsa, då anställer Öviks kommun en. Typ! Så efter det tog fröken Lena med oss ut på en promenad med stavar. Var faktiskt ganska skönt! Kul att gå ett gäng sådär.
Sen har jag vart på gymmet idag också. Gick förvånansvärt bra. Blev mycket kondition, och jag är förvånad att jag hade så mycket ork och energi idag.

Framtiden känns ensamt. Benny åker till Norge 1 vecka 29/5 till 6/6 Sen v 26 åker han till Sandö på utbildning en vecka.. och mitten av Juli bär det av. Nya jobbet han fått, han åker till Afghanistan i 2 månader. Så i mitten av september är han hemma igen. Så nu får ni försöka rasta mig lite ;) Är dock glad att Benny fått det här jobbet, för dte är något han verkligen vill göra, bättre han åker nu innan man skaffat familj. Sen ger det lite extra pengar också. Men kommer sakna honom otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback