Världens godaste mat!

Jag måste bara berätta vad jag åt till middag idag. Ja... precis, jag! Benny fick någon annan mat.
Min favoriträtt är leverbiff. Mmm...jag skulle verkligen kunna öta hur mycket som helst, men sen jag flyttade hemifrån för typ 6-7 år sedan har dte blivit väldigt lite av just leverbiff. Mamma brukar gära det ibland, och då åker jag dit och tigger mig en portion.
Idag gjorde jag leverbiff själv, det var ju superenkelt, och lika gott som då mamma gör det.
Benny fick köttbullar, men han provsmaka, och han tyckte också det var rätt gott.
Jag vet att många kommer undra nu hur fasiken man kan äta lever... men har ni inte smkat det så gör det.
För det är mycket godare än det låter!
Leverbiff måste jag äta oftare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback