tycka synd om mig!

Ja men det är väl typiskt. När man väl partajar en helg och tar sig ut på krogen, då kommer förkylningen på köpet.
Att jag dessutom klivit upp innan 7 mån-tis-ons gjorde ju inte saken bättre.
Så nu sitter jag här och nyser och hostar, snorar och allt förbaskat. Less redan, och jag hoppas jag blir kvitt det lika fort som det kom.

Igår var jag barnvakt åt världens sötaste Elias medans mamman var hos frissan. Det var riktigt trevligt.
Tur han är så snäll och go. Jag tror han gillar mig, vi kommer bra överens iaf... he he...

Imorse ringde dem från hemtjänsten, så då var det bara pallra sig iväg... behöver pengarna också.
Tyvörr var det först efter jag tackat ja som jag märkte att jag inte var så himla pigg, men det gick bra ändå. Hade med mig en kille som hade inskolning idag, det var trevligt och nyttigt att få lära upp någon annan, trots att det var längesen jag jobbade, så kom jag nog ihåg allting. Han var duktig.
Fick verkligen nytta av mina ledaregenskaper från donken, positiv och konstruktiv feedback, och att verkligen se till att förklara för honom och inte ta för givet att han kan allting. Så det var kul!!

Ikväll blir det tidig säng. Skönt, nu ska jag sova till på måndag så jag orkar börja jobba på riktigt :D

Kommentarer
Postat av: Katie

Vad jobbigt att vara förkyld! Men det går förhoppningsvis snart över.

Ja, det känns himla skumt att jag inte har några planer. I tre år så har midsommar planerats redan på nyår och nyår planerats på midsommar. Nu hade jag varken nyår planerad och inte heller midsommar. Vi får se vart det hela bär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback