Gräsänka

Den här veckan är jag gräsänka igen. Benny är på kurs i sandö. Säkerhets utbildning...
Så kvällarna är lite tråkiga,
Har dock börjat jobba nu, jobbade måndag-tisdag, och nu är jag ledig 2 dagar för att sen jobba helgen.
Jag ångrar dock nu att jag inte tog det andra jobbet som personlig assistent. Jag bad ju om att få jobba heltid...men fick 75%. Och nu har jag dessutom tappat några timmar pga poolpassen som vikariena inte ska jobba, fan...
så nu försöker jag tigga åt mig fler pass.
Har några ceckor som är riktigt lugn, där jag är ledig 4-5 dagar på raken, så blir väl någon tur runt om i landet kanske. Östersund blir det nog, och jag är sugen på åka till sthlm och karlstad å...men får se hur mkt pengar det blir!!

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Jaaa, Karlstad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback