Fiskrecept!

Jag gjorde ett jättegott recept idag som jag bara måste dela med mig. Tyvärr vill det inte funka då jag ska lägga in bilden.
Men jag lovar er, det är supergott.
Till det gjorde jag blomkålsmos... mums!


Ingredienser:
800g fryst torskfilé (jag använde hälleflundra som benny fått i Norge, smaskens)
200g Philadelfia Vitlök & Örter
2,5dl creme fraiche
15-20cm purjolök
3 st tomater
1 burk (170g) skalade räkor
salt, citronpeppar

Gör så här
Sätt ugnen på 250grader.

Lägg den frysta torsken i en ugnsfast form. Krydda fisken. Ta ur innehållet ur tomaterna och tärna dem. Strimla prurjolöken. Lägg grönsakerna över fisken. Rör ihop philadelfiaosten med creme fraishen. Täck fisken och grönsakerna med oströran. Ställ i ugnen i ca 30 min. Lägg på räkorna och grädda ca 10min till tills fisken är klar.



Kommentarer
Postat av: Maria

SV:

men jag vet ju inte vart? :/

- ta reda på vart.. så kan jag söka extra där ! :)

Postat av: Aida

mm det där lät gott

2009-06-10 @ 04:36:36
URL: http://aidat.blogg.se/
Postat av: Martin

Sv: Ne vi behöver ingen tvåa..men vi har ju sökt det också..vi vill ha så billigt som möjligt men ändå ett ställe att bo på och kunna leva..

Den läegenheten är större än min och Anders :P

2009-06-10 @ 17:56:34
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback