uttråkad

Det är ganska jobbigt psykiskt att vara sjuk.
För det första sover jag så himla dåligt, och då jag väl sover, deömmer jag bara knöppa,och sjuka drömmar.
Sen när jag är vaken så blir jag såå uttråkad. Orkar inte göra nånting, och finns inget att göra.
Jag har nog läst allas bloggar 100 000 gånger idag, till och med dem jag inte vet uppdaterar 100 000 ggr per dygn.
Ja jag överdriver...men jag verkligen hatar att vara sjuk.
Inte nog med det, jag får så dåligt samvete då jag är sjuk, för att jag är hemma från skolan. Hade jag haft ett jobb hade jag nog inte varit hemma... igår kanske, men inte idag. Hade jag dessutom jobbat på donken hade jag inte varit hemma, då hade jag lätt stått och gömt mig i köket och gått tagit lite mjukglass emellanåt för att det ska kännas bättre i halsen!!
Jag saknar den fördelen med att jobba på donken, är man sjuk så finns det glass nära till hands!

                                   +               = FRISK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback