Vårdare till en sjukling

ja, man hinner bara komma hem från "utlandet" så blir Benny sjuk.
Tur är väl att han inte hann bli sjuk innan, då jag vart halvhängig å varit sjuk.
Men inatt fick han hög feber och den sitter i ännu... 40,8
Shit, jag tror jag ldrig haft så hög feber!

Men eftersom jag inte har några sjuka barn att ta hand om ännu, och så, får jag ta hand om min kära
sambo istället, och lika mysigt är det att få pyssla om någon.
Så efter skolan promenerade jag till Kvantum, handlade  lite lättare mat och soppa som han kan få i sig, och
glass såklart!
Glass fick man alltid själv då man va sjuk, så tänkte vara snäll å bjuda Benny på glass, men
inte ville han ha det inte. Ajja, han får skylla sig själv, han är ju vixen iaf, och isf äter jag upp glassen.

Tänkte ta bilen imorse, men som ni ser på bilden nedan gick det inte så bra. Den va insnöad, och full med is. Gjorde ett försök att skotta fram bilen lite, men de va typ omöjligt.
Ska ge mig på ett försök ikväll!



Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja vill också ha snöööööööööööööööö ge mejj

2009-02-10 @ 18:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback