Karlar... ändå tyck man om dem!

Igår hade jag som sagt hela dagen planerad, jag skulle städa, tvätta å allt möjligt.
Tvätta hann jag, sätta upp lite kabellister hann jag också, men inte så mycket mer. Kl 14 kom min älskade sambo hem... han skulle nämligen iväg kl 16 igen på förfest, innan dem skulle på Rockweekend! Detta fick jag veta vid lunchtid igår... Usch så arg och ledsen jag va, såg verkligen inte fram emot att sitta själv hela kvällen. Men så fick det bli, inte så mycket att göra åt...
Vid 17 snåret drog jag och Camilla iväg och tränade, det va skönt!! Få ut sin vrede lite :P
Sen blev det lugn kväll med tv, och surfande. SÄngdags vid 23 snåret... och ja!!
KL 03.45 vaknar jag och märker att han fortfarande inte är hemma... Han hamnade på efterfest, men va hemma på en kvart! Ja, sen sov jag ju som jag sov... snarkande, spritlukt, och soluppgång.
Det bästa med allt, trots att jag var ganska irriterad var att jag såg till att han kom upp i bra tid imorse... sen tvingade jag honom följa med på ÖoB, Unika Hem, Cervera, stan, Subway... ja sen drog vi till hans syster som fyller år idag och gratta henne!! Vid 17 var vi hemma!! Han var ganska trött, slut, seg!! He he... känns ganska härligt faktiskt! Hämnden är ljuv!

Sen blev det god mat, myskväll!!

Snart är det sängdags! Godnatt!


My love

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha du är så rolig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback