Hissa och Dissa

Idag vill jag dissa 2 saker faktiskt, men inte för att dagen egentigen varit sämre än bättre men iaf. Jag börjar att dissa.

dissa 1: Idag dissar jag vädret, usch vilket sluskigt väder, regnat i princip hela dagen. Man vet ju inte ens om man törs ge sig ut på promenad.

dissa 2: Vi har haft prov idag, tror det gick rätt okej ändå... glömde nog nånting, men det blev nog inte IG iaf. men usch och fy för prov, inge mer sådana tack!!

Hissa: Benny har varit borta idag, dem hade middag med jobbet och möte, så jag passade på att umgås med lillebror, hans fotbll blev inställd pga vädret, så vi har umgåtts, spelat kort, kört lite korttrick å sånt. Sen tiggde jag mat av mamma pappa. Vad lät det är att lura en 2åring med korttrick...




Ja, dagen blev rätt ok ändå, kanske tur att det regna så man fick lite tid med lillebror för engångsskull. HAn börjar bli så himla stor nu, snart lär han ju bara vara med tjejer och festa å sånt... Tiden går alldeles för fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback