vad händer?!

Idag tänker jag på alla mina underbara vänner i Östersund. Vet att några har det jobbigt och att andra sliter röven av sig på donken och att vissa inte har det så himla lätt just nu. Jag vet dock att jag är urusel på att höra av mig, fy skäms på mig! Ska försöka ringa er oftare, för jag saknar er så enormt mycket! Tiden jag hade i Östersund är den roligaste i mitt liv, och så många roliga människor man har träffat!
Jag ska försöka hitta en helg framöver nu och komma hälsa på igen, skulle vara kul, men ni är hjärtligt välkomna hit också.

Jag saknar er, kram på er!

Kommentarer
Postat av: maja

Tack för kommentaren. Jag är helt upp & ner i vad jag vill just nu, skönt att få lite åsikter från folk. Kan ju vara någonting man kommer på som man inte tänkt på. Hoppas allt är bra med dig :) Kram

Postat av: maja

Tack för kommentaren. Jag är helt upp & ner i vad jag vill just nu, skönt att få lite åsikter från folk. Kan ju vara någonting man kommer på som man inte tänkt på. Hoppas allt är bra med dig :) Kram

2008-11-03 @ 20:39:39
URL: http://metrobloggen.se/ullsten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback