Söndag

Söndagar är oftast min enda lediga dag på hela veckan.
Det är den dagen på veckan jag planerar att hinna med så himla mycket, som att umgås med benny, kanske en fisketur ibland, hälsa på ammma pappa (den här helgen gjorde vi dock det igår) hälsa på alla andra man aldrig hinner träffa...ja osv osv...
Den här veckan blev söndag en slappardag, bakisdag, slöardag.
Vi var nämligen till mamma pappa och grillade igår, drack vin och hade trevligt. Sedan for vi ner till Framnäsbaren, tog några pilsner å sånt!!
Det var mycket trevligt, blev bara lagomt fuull sådär..
men va hemskt trött och seg imorse... idag. Har inte alls gjort nånting vettigt.
Nu har jag och benny lämnat övik, är i Umeå nu.

Imorgon ska jag berätta om mitt fiskeäventyr idag.... det va hemsk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback