Bil + sundsvall

Igår blev jag äntligen med bil... ÄNTLIGEN!
Det blev en saab den här gången också. En saab 900. Så känns dck som man bytt ner sig lite, då jag hade en 9-3 förut. Men den e fin, klarblå metallic.
Så va å cruisa runt igår, ner på stan en sväng, till grubbe, sedan till ersboda och handlade middag.
Jag bjöd Maria på kycklingpasta med sweetchilisås och turkiskt yoghurt. Va riktigt gott!
Börjar bli min favorit!
Så lättlagat... Ta ut påsen ur frysen, steka i 5 min, och sedan är det klart. Å det är både gott och känns lyxigt!


Idag ska vi till Sundsvall och lägga hela sommarschemat. Känns lite drygt.... hur yr kommer man inte vara i huvudet sen då?
Men ska bli nyttigt också, kanske får man några bra tips.
Schemaläggning är ju inte min starka sida.

Kommer nog en bild på bilen framöver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback