skolstart

Ja, nu har skolan början, känns faktiskt jättekul!
Dock fick jag veta igår att jag även kom in som reservpå spa programmet, så vad ska jag nu välja??
Spa programmet var ju mitt förstahandsval... det skulle ju va så himla skoj, men hur mycket jobb finns det?
Och klarar jag av det??
Nu lutar det nog åt att jag ändå fortsätter omvårdnad... mest det jag är inne på nu.
I helgen åker Benny bort å fiska... jag tänkte ha middag eller något hemma...
Lust att komma?? Ni är välkommen... hör av er!

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Jag hade gärna kommit!

Postat av: Maria

Gällande Spa-programmet kan du ju lätt läsa in ett par kurser på t.ex. Axelssons i Sthlm sedan om du skulle vilja det. Kul att du kommit igång med pluggandet iaf:)

2008-09-12 @ 20:47:29
URL: http://virgin-on-the-rocks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback