Vad händer idag?

Benny har äntligen börjat meka med bilen, så den kan besiktas nångång. Igår tog det 8 timmar, han va hemma 22 ca. Trevligt, NOT! Jag följde med honom först men det ångrade jag ganska snabbt, men då va Johannes och Camilla så himla snälla som kom och hämtade mig.
Vi tog en tur runt domsjö, sedan bort till nötbolandet, kikade på lite hus. Finns mycket fina hus där, skulle mycket väl kunna tänka mig att bo där.

Nu är Benny på väg och ska meka igen, och idag tänker jag inte följa med.
Men vad ska jag hitta på då...? Finns massor att göra i lägenheten, funderar på måla klart toaletten, och kanske storstäda...för vete sjutton hur jag kommer må efter imorn då jag opererat visdomstanden.
Jag gruvar mig så enormt, och tror att dte kommer göra skitont! Kanske tur det...då är man inställd... men det känns nästan som om jag har lust ringa avboka-fast bäst få det gjort - bli av med smärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback