home sweet home!

borta bra, men hemma bäst brukar man ju säga.
Har haft det riktigt skoj i Östersund och med alla vänner. Jag måste göra om det snart.
Jag upptäckte igår att jag kan vara ganska tokig....släpper loss på ett annat sätt, kände mig som mig själv för engångs skull. Är det för att ingen känner igen en i Östersund man törs. Jag ska iaf skärpa mig och vara mer mig själv även i Övik.

Torsdag kväll kom vi fram till Östersund. Aida och Oliver var så snälla som tog emot oss i sin lägenhet.
Jag och Aida har haft himla kul tillsammans iaf.
Efter vi kom dit drog vi iväg till donken såklart, det blev en Mcchicken och en cheese. Gött!! Hann även med en Mcfeast, bigmac och ytterligare 2 Cheese under helgen. Så imorn blir det gymmet som hägrar!!
Efter vi käkat drog vi iväg till bion. Jag, Benny, Martin, Sandra och Erik L, vi såg 17 again, var mycket bra faktiskt.
När bion var slut drig vi iväg till hemköp och handlade lite frukost samt mat vi skulle ha med oss under fredagens fisketur. Efter det så började jag och Aida med mitt hår... det tog ett bra tag. Sängdags vid 2 snåret kanske... Ovanligt för att vara jag...

Fredagmorgon klev vi upp tidigt. kl 7.00 ringde väckarklockan... Vafan jag sov bara 5 timmar, också himla ovanligt. Då var det bara klä sig, äta frukkost sen drog vi iväg och hämtade Martin och Sandra, sen begav vi oss till fjällen, bortanför åre, närmare norska gränsen och fiskade. Det var mycket trevligt trots allt... Tyvärr var det bara grabbarna som fick fisk.
EFter ca 12 timmars lång dag begav vi oss hemåt, där jag och Aida fortsatte fläta in mer hår. kl var nog närmare 2 då vi la oss den natten också. Jag undrar vad som händer...

Lördag vakna vi rätt tidigt också...8,30 ca. Det var varmt och solen lyste in i vardagsrummet. Efter vi legat och dragit oss ett tag åt vi frukost sen bagav vi oss in till stan. Shoppade, fikade, sen hälsade vi på Lina på sjukhuset. Stackars gumman som hade så ont i magen missade allt det roliga, men det får v ta igen en annan helg.
Sen begav vi oss tillbaka till Aida, gjorde klart det sista i håret.... sen var det dags för kvällens party.
riktigt roligt, träffa massa gamla vänner och donken människor. Tänker inte berätta så mycket... men vi hade iaf skitkul, brännboll...jag har aldrig, sanning eller konsekvens och mycket skratt och alkohol.
kl 03.00 var vi hemma, och det var dags att lägga sig. Kan inte minnas när jag var vaken till 3 senast!

Imorse så vaknade vi 9 kanske... vid 11 tiden drog vi till Max där vi skulle träffa Erik, Johanna och lilla Tage, som blivit så stor nu. Jättekul träffa dem. Shit vad jag saknat Erik alltså. Satt där surra ngra timmar, åt sallad till brunch... sedan begav vi oss tillbaka till Aida, packade sen drog vi hemmåt till Övik igen.
Trots jag haft så himla kul så är det skönt komma hem, och få sova i sin egen säng igen.
Hoppas jag somnar tidigare än jag gjort i hegen, då jag 7.50 ska vara i holmen imorn.


Helgen i lite bilder


Före


Under


Efter


Äsch vafan, alla bilder finns på facebook. Orkar inte lägga in några fler...

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Aida

kul att ni kom hit, jag har saknat dig och det var kul att få lära känna benny lite mer oxå! pussss

Postat av: Martin

En underbart trevlig helg :D

2009-05-25 @ 22:02:00
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback