Äntligen!

För första gången på rätt länge så känner jag mig äntligen lite positiv.
Sist jag tog alvedon var för ca 20 timmar sedan. Visst har jag fortfarande lite ont...men det är så pass så jag orkar stå ut.
Värken jag hade igår höll på ta död på mig, det gjorde så jävla ont, och ilade i hela huvudet.
Jag har även fått sova hela natten, utan att ens känna smärta.
Fan vad soft, nu kanske det börjar ordna upp sig...

peppar peppar ta i trä....

Nu ska vi upp på Örnexpo och kolla lite på mässan och kika på Magnus Samuelsson.
Sen bär det av till Östersund i em. Ser fram emot en trevlig helg.
När jag kommer hem, ska ni få se på något ballt!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att du känner dig bättre i munnen:-)

Finns ju inge värre än att ha tandvärk:-(

Ha en skön och bra långledighet från skolan :-)

// Thessan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback