sista dagen innan praktiken

Ja, idag var det sista dagen innan vi ger oss ut på praktik i 5 veckor.
Herregud vad tiden gått fort, men känner dock på mig att praktiken kommer kännas som evigheter... Jobba utan att få betalt känns det som, men får se. Jag ska vara på hemtjänsten, så de blir kul, det har jag ju aldrig provat förr.
Idag var det ganska trevligt i skolan för omväxlingsskull... Vi var bara 13 av 20 där, hade lite pkatiska övningar, repetion på saker vi gjort tidigare, dessutom utan lärare nästan hela tiden, då dem sprang emellan från ett annan klass idag..så man vågade pröva lite mer. Sedan fick vi tårta också... 2 tjejer i klassen fyller år på tisdag.
Mycket surr och prat om praktiken blev det också.... sedan nämnde lärarna även att det bara är 2 stycken i klassen som varit på ALLA Lektioner...fast jag vet att den ena tjejen varit borta... men men. Den andra personen som vart på alla var JAG!! STOLT!!
Lite duktig är man... MVG barn som dem kallar mig.... ha ha!! I like...

Nu är det äntligen helg... skönt!!
Vad ska man hitta på då tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback