besöksräknare

Jag har lagt till en besöksräknare idag. Kan va kul att se hur många som egentligen är inne.
Fast den hamnade på ett lite udda ställe, men det får funka. Finns nog ingen annan som har sin räknare där jag har min, så de kan ju va kul! Jag är inge vidare på det här med kodmallar å sånt.

Idag var vi å käka på matcompaniet, mycket god mat var det. Jag åt marinerad oxfile och Benny åt black and white. Precis efter vi kommit kom även Frida och Tommy dit, vilket sammanträffande, fast jag tyckte dem fick vänt hemskt länge på maten. Efter det tog vi oss till bjästa å hälsade på Robban och Emma och lille melvin, som tyvärr fick feber. Men det va trevligt, mycket guitarr hero blev det. Ska dit imorn också på ljusparty, ska bli skoj, och dyrt om jag känner mig själv rätt...

Godnatt/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback