Måndag 14 januari

Jag skulle egentligen ha hunnit halvvägs med schemat nu, eller nästan vara klar. Det ska vara klart imorn.
JAg har inte ens börjat, inte haft tid... hur sjutton ska jag hinna...
Vår kyl pajjade i söndags också, så imorn kommer dem å lagar den. Så lär ju hålla på med det halva dagen också..så ja, då lär det inte heller bli schema. Suck!!
Redan rätt så less... hur kan det vara såhär... känner mig inte så motiverad att jobba..
Fick också höra på omvägar att folk på jobbet skiter i vad jag säger... skitskoj!! Ska jag behöva vara på jobbet 24 timmar om dygnet för att se så dem gör rätt... gaah
ajja...

idag är första dagen förkylningen känns ok. Fortfarande förkyld, men idag kan jag andas och prata... normalt, hyfsat iaf.
Saknar Östersund!! faktiskt, hade varit s mycket lättare där...
och alla som bor där...mina vänner. Ha ha, kom just å tänka på Aida, på nyår, finns det någon gulligare tjej alltså..
Vet inte om du läser min blogg Aida, but I miss you!! I miss you all...

Lite depressionsblogg nu... men man blir fasiken lite deprimerad då man sitter här alldeles ensammen...
Nä, imorn ska jag på jobbet tidigt... så ska föröska sova nu! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback