SPya

Ja, min blogg skulle ju egentligen handla om någonting, jag skulle liksom ha en röd tråd. Tyvärr följer jag inte alltid den tråden... Men va väl meningen att den skulle handla om Mcdonalds, mitt jobb, gästerna och allt omkring det. Idag har jag faktiskt en händelse från jobbet som jag bara måste skriva om. En ganska så jobbig händelse.

En gäst kommer fram till mig, och säger att någon spytt i matsalen, Shit tänker jag. Då har den där killen bara stuckit och lämnat sin spya. Det luktar verkligen i hela matsalen då jag kommer ut dit, och inte lite heller, Jag ställer mig och moppar, i en halvtimme, dränker golvet, stolen bordet med JIF för att lukten ska bli mindre, desinficierar allting... men innan allt e borta, usch. Tror lukten fortfarande sitter kvar på mig, jag var äcklad.
Man kan väl iaf komma fram och be om ursäkt, eller be om att få en mopp och torka upp spyan...
Visst, han tyckte säkert att det var pinsamt... men ändå. Pinsammare är det ju bara å dra därifrån...

ÄCKLIGT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback