The master bedroom

Nu är benny på väg hem, han sitter på förmodligen på flyget mellan arlanda och gideå. Därför tänker jag nu lägga ut bilder på sovrummet jag gjort om medans han varit borta.
Han vet inte om det, och jag har varit så nära flera gånger på försäga mig på facebook.
JAg har även köpt en ny sänggavel, eller ny å ny, vi hade inte ens någon innan.
Bilderna är lite haövtaskiga, och tyvärr köpte jag skittapeter på rusta, och resultatet blev inte det bästa, syns dock inte på bilderna... men det är bättre än förut. Och tyvärr syns det inte heller på gamla tapeten hur ful väggen var.... men jag är nöjd, ska bli intressant å se om Benny gillar det. Håll tummarna!

Före:


Efter:


Kommentarer
Postat av: Lotta

VAd fint det blev. Benny gillar de säkert!

2009-09-03 @ 17:29:32
Postat av: Emma

Snyggt =)

Postat av: Erik KaMin Ledin

Tack för hjälpen Ullis! Hatar det ordet

2009-09-03 @ 22:57:14
URL: http://grubbelsmurf.blogg.se/
Postat av: Aida

Vad fint det blev, jätte fin tapet! Miiiiiiss uuuuu puss

2009-09-10 @ 22:34:10
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback