inte ens ett dygn kvar

Imorn kommer han.
Äntligen!
Gick och la mig tidigt idag, 21.30 men det tig ett tag innan jag somna, men precis då jag höll på somna in så skickade Benny sms. Han är i holland nu.
Imorn kl 18 är han hemma.
Så nu måste jag göra en ToDo lista för imorn, mycket som ska hinnas med.

Frukost
Träning
kl 11 tid hos frissan
hinna handla
Storstäda så det luktar gott
Plugga (renskriva arbete och skriva reflektion)
Laga någon god mat som han kanske vill ha
Hämta ut ett paket


Good Luck to me säger jag bara. Bäst ja försöker sova nu så ja kommer upp i tid


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefin blogg ! Kolla gärna min!;)

Jag har tävling just nu på min blogg, var gärna med!



kram Johanna




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback