3

Så många inlägg kommer det sluta med under september månad. 3 stycken!
Katastrof.
Vad har hänt då?

Jag har gått ut på praktik, haft 2 veckor nu... trivs jättebra.
Är på skytten, ett boende för dem med psykiskt handikapp. INtressant, trivs både med personal och dem som bor där.

Benny har vart hemma ett tag nu, vad skönt det är. Gruvar mig för då han åker nästa gång.
Tyvärr har han semster nu, han blev så gott som tvingad att ta ut 4 veckors semester, vilket han inte tycker är så himla kul... ingen annan är ju ledig.
Men han är jätteduktig som hemma man... han diskar nästan varje dag, och han städade fint igår när jag var på praktiken. Skönt komma hem till nystädad lägenhet.

Ja i övrigt har det inte hänt så mycket sen sist...

Kommentarer
Postat av: Aida

Jag har oxå en hemmaman, väldigt mysigt!!

Postat av: Maria

Ska han iväg IGEN? 8(

2009-09-26 @ 17:55:58
URL: http://ellenmariamadelaine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback