Torka!

Det börjar bli tråkigt att blogga. Har ingen aning vad jag ska skriva nu förtiden.
Har inga tankar, inga händelser att berätta.
Fast å andra sidan behöver man inte blogga varje dag heller...

Ajust, kan ju berätta hur det går med träningen. Fick ju presentkort på friskis och svettis av Benny då jag fyllde år.
Det var väl inte det trevligaste just då.
Men det går ganska bra faktiskt. Jag tränar på deras gym, och är förvånad att jag fortfarande känner mig peppad och tycker det är roligt. Fast måste säga att det går mycket bättre om man är 2. Tur jag har Camilla som peppar mig.
Så 2-3 gånger i veckan drar vi iväg och tränar, riktigt skönt faktiskt. Än så länge syns det inte på vågen...men det viktigaste är att jag känner mig piggare, sover bättre och jag har inte ont i ryggen längre. Så jävla skönt!!
Imorn ska vi träna på dagen, då tror jag att jag ska köra ett konditionspass, se hur mycket jag orkar, ska bli skönt, för är säkert ganska lugnt där, och då gör det inget om man känner sig helt slut efter 10 min på löpbandet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback