Nya halsband!

Jag har gjort 2 nya halsband, och håller på med ett tredje.
Det första halsbandet har jag gjort åt Sandra, som önskade sig ett sådant... hoppas det blev som hon tänkt sig.
Det andra blev lite dålig bild, har använd telefonen för att knäppa med, då jag inte orkat ladda batteriet i digitalkameran.






Förresten sålde jag fler smycken i lördags. ett halsband, armband och matchande örhängen till moster. Sedan när jag hade gått hem hade mamma sålt till någon grannes kompis 2 halsband. NIce!! SKa lämna mina smycken där oftare :D
Och ni andra som inte köpt ännu... gör det nu!!! :D

Kommentarer
Postat av: sunniva

SV: japp :) från 1 juni.

Postat av: söder

Du gjorde ju ett åt mig också ha du glömt det redan :)

2009-06-24 @ 21:56:50
Postat av: Ullis

Nope, det har jag inte glömt, men det är längesen nu ju :)

2009-06-25 @ 17:19:54
URL: http://ull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback