Torsdagen inkl bilder

Igår var en riktigt lyckad dag.
Onsdagkväll begav jag mig till docksta för att planera möhippa och svensexan som skulle bli av på torsdagen. Vi planderade lite lekar och hur allting skulle gå till exakt. Åh vad roligt det är att planera sådana saker. Jag sov över i Petra Berras husvagn till torsdagen och då hämtade vi det blivande brudparet, dock inte samtidigt och begav oss in till stan. Drar inga detaljer, men i stan fick dem i alla fall ett uppdrag att försöka få tag på lite saker, som kondon, tampong, reklampenna osv. Efter det åt vi middag på matkompaniet riktigt gott, och himla mycket mat fick vi. Syntes inte ens att jag rört tallriken då jag va mätt.
När vi ätit klart drog vi iväg till Docksta igen för bastu, vildmarksbad och femkamp. Tyvärr vann inte vårt lag femkampen, men det var riktigt roligt med luftgevärs skjutning, blåsa blåsrör, pilkastning m.m
Bastningen och vildmarksbadet var ju underbart också...
Det var en riktigt bra dag, och jag hoppas blivande brudparet är nöjda också.


Hoppas bilderna syns, lekte lite i Picasa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback