The new me

Löshåret is gone, and även den bruna färgen! Häromdagen blkete jag håret. 3 gånger.
Mitt hår såg inte så himla fräscht ut... det var oranget och slitet.
Pappa tyckte jag såg hemskt ut, så imorse begav jag mig tidigt ner på stan för att köpa något som kunde fixa till det. Hittade en inpackning som tog bort det orangea i håret, och det blev kanon!! Lite orange kvar på vissa ställen, men det blev mycket bättre. Jag trivs som blond! Blondiner har ju roligare!



Eller vad tycker du Pappa? ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

tjusigt värre tjejen! :) allt klär en skönhet ;)

2009-07-04 @ 21:22:18
Postat av: Katie

Det där blev jättefint! Jag ska försöka ta några bilder på mitt så småningom. Jag ser ut som ett gårdsspöke mest hela tiden och då vill jag inte hålla på fota :P

Silverschampoo tycker ju jag funkar riktigt bra annars!

Postat av: Ajlin

Mycket, mycket finare såhär. :)

2009-07-07 @ 12:20:55
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback