Shopping!

Imorse eller förmiddags eller vad man nu vill kalla kl 10 på morgonen för drog jag och Camilla iväg till Umeå för lite shopping. Vi var båda 2 ute efter en klänning till bröllop. Hon hittade en, men inte jag. Tyvärr så är det väl så då man är tjock.
Hittade dock leggings, top, linne, örhängen och en hel hög med trosor. Så nu ska dem gamla utslitna slängas och in med dem nya. :)
Vi käkade lunch buffe på tre kronor på vasaplan. Var salladsbuffe samt pizzaslices och lite annat för 69:- inkl dryck. Jättebra buffe och billigt! Blev dock panikdålig i magen strax efteråt, vet inte vad det berodde på men...jag är nöjd ändå.
Sedan blev det en sväng på Strömpilen och Ica Maxi, jag gillar Ica Maxi, dem har så mkt där.

Nu är man fattig på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Aida

ibland behöver man bli riktigt äcklig!hehhe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback